S21 BATTLAX HYPERSPORT

Det nye S21, den ultimate ytelsen du bare kunne drømme om, er nå en realitet. 

Ditt favoritt nedlegg vil se helt annerledes ut. S20 EVO som er elsket av så mange har utviklet seg igjen. På grunn av sin overlegne smidighet, er S21 enkelt å håndtere og kontakten når du svinger overgår selv S20 EVO. Bakdekket ble utviklet med Bridgestones nye Ultimat EYE teknologi, mens den nye gummiblandingen lykkes i å generere bedre veigrep og samtidig forbedre slitasjemotstand for lengre levetid. Dette markerer fødselen av en ny type premium sport radial, en som får frem det beste i maskinens ytelse i jakten på gleden ved kjøring.

Anbefalt for:

● Riders som stort sett liker sport ridning

● Riders of Super motorsykler som ønsker en kombinasjon av ytelse i våte og lang levetid

● Riders som tenker på å starte ridning på banen

3LC: Alle fram og bakdekk (150/60ZR17M/C og 160/60ZR17M/C)
5LC: Alle bakdekk (untatt 150/60ZR17M/C og 160/60ZR17M/C)
HTSPC: Alle fram og bakdekk (untatt 130/70ZR16M/C)
MS BELT: Alle fram og bakdekk (untatt 130/70ZR16M/C)
SILICA RICH: Kun framdekk
SILICA RICH EX: Kun bakdekk
S21 framdekkS21 bakdekk

 

 


 

Mønster design S21
  • (1) 3D shape of the groove tip improves tread rigidity and corner grip.
  • (2) Lug grooves that go over the tire centerline optimize the rigidity of the central part of the tire, leading to better road surface feel and improved agility.
  • (3) Tire life is improved and slip is controlled by the addition of rib blocks to the central part of the rear tire (ULTIMAT EYE™).
  • (4) The slick-like alignment of grooves on the shoulder area yields major increases in contact area and heightened corner grip.

 

Kontaktflate S21

 

 

Kontaktflate S21
Kontaktflate S21

 

Kontaktflate S21

 

Bridgestone’s proprietary tire development technology for measuring and visualizing tire contact surface behavior during actual riding conditions. Previously, tire development consisted of running simulations, building prototypes and using laboratory measurements as well as actual vehicle tests to verify performance. ULTIMAT EYE™ reproduces highspeed riding conditions in the laboratory that are equivalent to those of an actual vehicle, enabling tire contact surface behavior to be visualized. In addition to the previous actual vehicle tests, this allows high-precision analysis and performance verification with a solid scientific basis. The measurement and analysis equipment can handlespeeds of up to 400km/h and lean angles of up to 60 degrees.

 

 

Kontaktflate S21